Konsultācijas un atbalsts

Jūs esat pabeidzis apmācību un jau strādājat programmā, taču periodiski rodas jautājumi:
– kā tieši veikt šo vai citu darbību programmā?
– kā izveidot vajadzīgo atskaiti?
– ko darīt, ja likumdošana ir mainījusies un VID dati tagad jāiesniedz citādi?
 
Jebkura, pat vispieredzējušākā lietotāja darbā gadās sarežģītas situācijas, veicot grāmatvedības uzskaiti vai veidojot pārskatus 1C programmā, kuru patstāvīga atrisināšana var prasīt daudz laika un pūļu. Un termiņi nav aiz kalniem...
 
Jūs varat saņemt atbildes uz saviem jautājumiem, sazinoties ar mūsu Konsultāciju un klientu atbalsta līniju.
 
Pieredzējuši, kvalificēti konsultanti atbildēs uz Jūsu jautājumiem pa tālruni vai citiem saziņas kanāliem, palīdzēs Jums atrast kļūdas uzskaitē, pastāstīs, kā programmā atspoguļot sarežģītu biznesa darījumu, un veiks papildu apmācību.
 
Uzturēšanas līgums dos Jums iespēju izmantot visus Konsultāciju un klientu atbalsta līnijas pakalpojumus, savlaicīgi saņemt 1C programmu atjauninājumus, kas saistīti ar izmaiņām likumdošanā, programmu uzlabojumiem un atrasto kļūdu labojumiem.
 
Mēs piedāvājam noslēgt uzturēšanas līgumu visiem klientiem, kuri iegādājas mūsu programmas.
 
Bet, ja kāda iemesla dēļ līgums netika noslēgts, Jūs varat to noslēgt tagad, sazinoties ar mums pa tālr. 67284444, 29275542 vai aizpildot pieteikuma veidlapu šeit.
 
Sazinieties ar mūsu menedžeri, lai uzzinātu par iespējamām apkalpošanas iespējām un izvēlētos sev optimālāko.
Ja līgums vēl nav noslēgts, bet Jums steidzami nepieciešama palīdzība, tad, ja ir ITA abonements, varat piezvanīt uz maksas tālruni +371 90001009 (0,53 Eur/min.), un mēs obligāti Jums palīdzēsim.
Lasīts 2318 reizes
Vairāk šajā kategorijā: « Apmācīšana Datoru serviss »