"1C:Kompānijas vadība 8 Baltijai" lieto: mazumtirdzniecības veikali, internetveikali, vairumtirdzniecības kompānijas, pakalpojumu un servisu sfēras kompānijas, ražošanas uzņēmumi.
CRM ļauj menedžeriem sakopot un sakārtot klientu bāzi; pamatojoties uz šo datu analīzi, ievest lojalitātes programmas lokano sistēmu.
Tiek vienkāršots līgumu, pārdošanas pieteikumu un pasūtījumu noformēšanas process, tai skaitā arī dokumentu izrakstu un finanšu dokumentu noformēšana.
Datu bāzē ir iespēja izveidot dažādus notikumus: reģistrēt zvanus, norunāt tikšanos, nosūtīt e-pastu.
Rezultātā uzņēmuma vadītājs vienmēr var saņemt operatīvu informāciju pieejamā un saprotamā veidā par pārdošanas apjomiem, preču un finanšu krājumiem, savstarpējiem norēķiniem un citiem rādītājiem.